7.png

Mining & Tunneling

Logo Partner
Making wireless happen.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 31

La HELI-31 è un'antenna a banda ultralarga, uni-direzionale, ideale per la copertura da 1710-7200 MHz. Queste antenne sono tipicamente utilizzate per l'implementazione dell'IoT all'interno del tunnel per fornire telemetria e automazione della miniera. Questa antenna elicoidale a banda larga si propaga intorno alle curve del tunnel in uno scenario di Non-Line of Sight.

The HELI-31 is an ultra-wideband, uni-directional antenna ideal for 1710-7200 MHz coverage. These antennas are typically used for IoT deployments within the tunnel to provide telemetry and mine automation. This wideband helical antenna propagates around the curves of the tunnel in a Non-Line of Sight scenario.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 22

La HELI-22 è un'antenna Wi-Fi dual-band da 2,4 GHz e 5 GHz, che irradia in entrambe le direzioni (cioè bi-direzionale). Queste antenne sono tipicamente utilizzate per l'implementazione dell'IoT all'interno del tunnel per fornire telemetria e automazione della miniera e migliorano le prestazioni MIMO e l'affidabilità RF in questi contesti.

The HELI-22 is a 2.4 GHz and 5 GHz dual-band Wi-Fi antenna that radiates in both directions (i.e., bi-directional). These antennas are typically used for in-tunnel IoT deployments to provide telemetry and mine automation and improve MIMO performance and RF reliability in these contexts.

press to zoom

press to zoom
1/1

HELI 21

La HELI-21 è un'antenna Wi-Fi dual-band da 2,4 GHz e 5 GHz, che irradia in entrambe le direzioni (cioè bi-direzionale). Questo la rende ideale per la copertura di entrambe le bande Wi-Fi nelle miniere e in altri tipi di tunnel. Il segnale Wi-Fi si propaga intorno alle curve del tunnel in uno scenario Non-Line of Sight supera molti oggetti che disturbano il segnale Wi-Fi, come treni e macchinari di perforazione.

The HELI-21 is a dual-band 2.4 GHz and 5 GHz Wi-Fi antenna that radiates in both directions (i.e., bi-directional). This makes it ideal for covering both Wi-Fi bands in mines and other types of tunnels. The Wi-Fi signal propagates around tunnel bends in a Non-Line of Sight scenario passes many objects that disrupt the Wi-Fi signal, such as trains and drilling machinery.

press to zoom

press to zoom
1/1

HELI 19

La HELI-19 è un'antenna Wi-Fi dual-band da 2,4 GHz e 5 GHz, che irradia in entrambe le direzioni (cioè bi-direzionale). Questo le rende ideali per la copertura di entrambe le bande Wi-Fi nelle miniere e in altri tipi di tunnel. Queste antenne sono tipicamente utilizzate per l'implementazione dell'IoT all'interno del tunnel per fornire telemetria e automazione della miniera.

The HELI-19 is a dual-band 2.4 GHz and 5 GHz Wi-Fi antenna that radiates in both directions (i.e., bi-directional). This makes them ideal for covering both Wi-Fi bands in mines and other types of tunnels. These antennas are typically used for IoT deployments within the tunnel to provide telemetry and mine automation.

press to zoom

press to zoom
1/1

HELI 18

La HELI-18 è una serie di antenne Wi-Fi a 5 GHz, che irradiano in entrambe le direzioni (cioè bidirezionali), il che le rende ideali per la copertura dei 5 GHz nei tunnel minerari e in altri tipi di tunnel. Queste antenne sono tipicamente utilizzate per l'implementazione dell'IoT all'interno del tunnel per fornire telemetria e automazione della miniera. Queste antenne sono disponibili in entrambi gli elementi d'antenna polarizzati Left Hand Circular (LHC) e Right-Hand Circular (RHC).

The HELI-18 is a series of 5 GHz Wi-Fi antennas that radiate in both directions (i.e., bi-directional), making them ideal for 5 GHz coverage in mining tunnels and other types of tunnels. These antennas are typically used for IoT deployments within the tunnel to provide telemetry and mine automation. These antennas are available in both Left Hand Circular (LHC) and Right-Hand Circular (RHC) polarized antenna elements.

press to zoom

press to zoom
1/1

HELI 17

La HELI-17 è un set di antenne Wi-Fi a 2,4 GHz che irradiano in entrambe le direzioni (cioè bidirezionali), ed offre un guadagno medio-altro, il che le rende ideali per la copertura dei 2,4 GHz nei tunnel minerari e in altri tipi di tunnel. Migliora le prestazioni MIMO e l'affidabilità RF all'interno di un tunnel minerario.

The HELI-17 is a set of 2.4 GHz Wi-Fi antennas that radiate in both directions (i.e., bi-directional), and offers medium-to-high gain, making them ideal for 2.4 GHz coverage in mining tunnels and other types of tunnels. It improves MIMO performance and RF reliability within a mining tunnel.

press to zoom

press to zoom
1/1

HELI 13

La HELI-13 è un'antenna Wi-Fi dual-band da 2,4 GHz e 5 GHz, che irradia in entrambe le direzioni (cioè bi-direzionale). Questo le rende ideali per la copertura di entrambe le bande Wi-Fi nelle miniere e in altri tipi di tunnel. La connessione Wi-Fi dual-band si propaga intorno alle curve del tunnel in uno scenario Non-Line of Sight.

The HELI-13 is a dual-band 2.4 GHz and 5 GHz Wi-Fi antenna that radiates in both directions (i.e., bi-directional). This makes them ideal for covering both Wi-Fi bands in mines and other types of tunnels. Dual-band Wi-Fi propagates around tunnel bends in a Non-Line of Sight scenario.

press to zoom

press to zoom
1/1

HELI 12

La HELI-12 è un'antenna Wi-Fi a 5 GHz, che irradia in una direzione (cioè uni-direzionale), il che la rende ideale per la copertura dei 5 GHz nei tunnel minerari e in altri tipi di tunnel. Queste antenne sono disponibili in entrambi gli elementi d'antenna polarizzati Left Hand Circular (LHC) e Right-Hand Circular (RHC) per fornire una decorrelazione ottimale all'interno di una distribuzione MIMO.

The HELI-12 is a 5 GHz Wi-Fi antenna that radiates in one direction (i.e. uni-directional), making it ideal for 5 GHz coverage in mining tunnels and other types of tunnels. These antennas are available in both Left Hand Circular (LHC) and Right-Hand Circular (RHC) polarized antenna elements to provide optimal decorrelation within a MIMO deployment.

press to zoom

press to zoom
1/1

HELI 11

La HELI-11 è un'antenna Wi-Fi a 2,4 GHz, che irradia in una direzione (cioè uni-direzionale), il che la rende ideale per la copertura dei 2,4 GHz nei tunnel minerari e in altri tipi di tunnel. Queste antenne sono tipicamente utilizzate per l'implementazione dell'IoT all'interno del tunnel per fornire telemetria e automazione della miniera.

The HELI-11 is a 2.4 GHz Wi-Fi antenna that radiates in one direction (i.e. uni-directional), making it ideal for 2.4 GHz coverage in mining tunnels and other types of tunnels. These antennas are typically used for in-tunnel IoT deployments to provide telemetry and mine automation.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 8-IS

L'HELI-8-IS è un'antenna bidirezionale ad alto guadagno per collegamenti thru-tunnel a lunga distanza ideale per applicazioni wireless a 2,4 - 2,5 GHz nei tunnel. È un'antenna a sicurezza intrinseca (IS) con un involucro non statico ad alta resistività. Questa antenna è adatta anche per gli ambienti chimici di olio/gas dove è richiesta l'attrezzatura IS.

The HELI-8-IS is a high-gain bidirectional antenna for long-distance thru-tunnel links ideal for 2.4 - 2.5 GHz wireless applications in tunnels. It is an intrinsically safe (IS) antenna with a high resistivity non-static enclosure. This antenna is also suitable for oil/gas chemical environments where IS equipment is required.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 8

L'HELI-8 è un'antenna bidirezionale ad alto guadagno per collegamenti thru-tunnel a lunga distanza ma anche per gli ambienti chimici di petrolio/gas dove è richiesta l'attrezzatura IS. È l'antenna ideale per applicazioni wireless a 2,4 - 2,5 GHz nei tunnel, e offre un'infrastruttura di rete a basso costo per le attuali esigenze di voce e dati nelle miniere e nei tunnel.

The HELI-8 is a high-gain bidirectional antenna for long-distance thru-tunnel links but also for oil/gas chemical environments where IS equipment is required. It is the ideal antenna for 2.4 - 2.5 GHz wireless applications in tunnels, and provides a low-cost network infrastructure for today's voice and data needs in mines and tunnels.

press to zoom

press to zoom
1/1

HELI 6

L'HELI-6 è un'antenna direzionale LTE ad alto guadagno studiata per miniere e tunnel, ma adatta anche per gli ambienti chimici di petrolio/gas e per le miniere infuocate in cui è richiesta l'attrezzatura IS. La HELI-6 opera da 698 - 960 MHz mentre la HELI-5 opera da 1710 - 2170 MHz.

The HELI-6 is a high gain LTE directional antenna designed for mines and tunnels, but also suitable for chemical oil/gas environments and fire mines where IS equipment is required. The HELI-6 operates from 698 - 960 MHz while the HELI-5 operates from 1710 - 2170 MHz.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 5

L'HELI-5 è un'antenna unidirezionale ad alto guadagno per applicazioni LTE in miniere e tunnel, ma è adatta anche per gli ambienti chimici di petrolio/gas dove è richiesta l'attrezzatura IS. La HELI-5 opera da 1710 MHz - 2170 MHz mentre la HELI-6 opera da 698 - 960 MHz.

The HELI-5 is a high gain unidirectional antenna for LTE applications in mines and tunnels, but is also suitable for oil/gas chemical environments where IS equipment is required. The HELI-5 operates from 1710 MHz - 2170 MHz while the HELI-6 operates from 698 - 960 MHz.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 4-IS

L'HELI-4-IS è un'antenna Wi-Fi unidirezionale ad alto guadagno, ed è ideale per applicazioni wireless a 2,4 - 2,5 GHz nei tunnel. Questa antenna è adatta anche per gli ambienti chimici di petrolio/gas dove sono richieste apparecchiature intrinsecamente sicure (IS), grazie al suo resistente involucro.

The HELI-4-IS is a high-gain unidirectional Wi-Fi antenna, and is ideal for 2.4 - 2.5 GHz wireless applications in tunnels. This antenna is also suitable for petroleum/gas chemical environments where intrinsically safe (IS) equipment is required due to its rugged enclosure.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 3

L'HELI-3 è un'antenna Wi-Fi MinePoynt unidirezionale ad alto guadagno, ed è ideale per applicazioni wireless a 2,4 - 2,5 GHz nei tunnel. La costruzione robusta di questa antenna la rende ideale per l'ambiente minerario ed offre un'infrastruttura di rete a basso costo per le attuali esigenze di voce e dati nelle miniere e nei tunnel.

The HELI-3 is a high gain, unidirectional MinePoynt Wi-Fi antenna and is ideal for 2.4 - 2.5 GHz wireless applications in tunnels. The rugged construction of this antenna makes it ideal for the mining environment and offers a low-cost network infrastructure for today's voice and data needs in mines and tunnels.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 3-IS

L'HELI-3-IS è un'antenna Wi-Fi unidirezionale ad alto guadagno. È a sicurezza intrinseca (IS) con un involucro non statico ad alta resistività, il che la rende adatta anche agli gli ambienti chimici di petrolio/gas dove è richiesta l'attrezzatura IS. Offre un'infrastruttura di rete a basso costo per le attuali esigenze di voce e dati nelle miniere e nelle gallerie.

The HELI-3-IS is a unidirectional, high-gain Wi-Fi antenna. It is intrinsically safe (IS) with a high resistivity non-static enclosure, making it suitable even for oil/gas chemical environments where IS equipment is required. It offers a low-cost network infrastructure for today's voice and data needs in mines and tunnels.

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/2

HELI 4

L'HELI-4 è un'antenna Wi-Fi unidirezionale ad alto guadagno, ed è ideale per applicazioni wireless a 2,4 - 2,5 GHz nei tunnel. Nei test, sia la velocità dei dati che la portata raggiunta con questa antenna è stata maggiore di quella ottenuta utilizzando antenne a pannello polarizzate linearmente dello stesso guadagno. La costruzione robusta di questa antenna la rende ideale per l'ambiente minerario.

The HELI-4 is a high-gain unidirectional Wi-Fi antenna, and is ideal for 2.4 - 2.5 GHz wireless applications in tunnels. In testing, both the data rate and range achieved with this antenna was greater than that achieved using linearly polarized panel antennas of the same gain. The rugged construction of this antenna makes it ideal for the mining environment.